Jesenska izdaja Vzgojiteljice združuje teme, ki so neposredno uporabne v oddelku: partnerstvo s starši, ustvarjalne družboslovne pristope in trezne odgovore na digitalne izzive v predšolstvu.
Uvod prinaša pogovor z ravnateljico Aleksandro Bračič Emeršičo, ki poudarja, da motiviran in povezan kolektiv raste tam, kjer so zaposleni slišani in vključeni v odločitve.
Sledi premislek Matjaža Aliča o dolgčasu kot motorju razvoja in samoregulacije, ter drugi del prispevka Gregorja Konstantinovića o plezanju kot prepletu gibanja in reševanja problemov.
Poseben strokovni poudarek je na prispevku Lucije Gerdevič: Digitalni avtizem, ki jasno razgrne razvojno ranljivost v predšolskem obdobju in vpliv pretirane izpostavljenosti zaslonom.
Družboslovni sklop prinaša konkretne rešitve: vključevanje staršev v oddelek, rojstnodnevno pravljico in “pravljičarje”, kamišibaj kot učinkovito učno orodje, bolnišnično rjuho kot didaktični pripomoček, popotovanje po Sloveniji kot izkustveno učenje ter razmislek otrok – vzgojiteljem v navdih za spremembe v sebi.
Med projektnimi vsebinami izstopa prva pametna podeželska učilnica v Sloveniji (digitalna transformacija in interaktivno učenje). Rubrika “Dogajanje v vrtcih” pa prinaša izkušnje strokovne izmenjave v Turčiji.
Številka je zasnovana kot prehod iz teorije v izvedljivo prakso.
