Napovednik mar. – apr. 25

Pomladna številka revije Vzgojiteljica vas vabi k raziskovanju tem, ki povezujejo otrokov celostni razvoj z aktivnim učenjem in pomenom spodbudnega okolja. V ospredje postavljamo prostor kot element neštetih vzgojnih priložnosti, kjer se otroci učijo skozi gibanje, čutno zaznavanje in igro.

Narava s svojo nepredvidljivostjo in raznolikostjo postane živa učilnica, v kateri otroci spontano razvijajo miselne, socialne in čustvene spretnosti.

Prispevki prikazujejo, kako naravno okolje, zlasti gozd, spodbuja otrokovo radovednost, sodelovanje in ustvarjalno mišljenje. V številki boste našli številne primere iz vrtcev, kjer otroci skozi vsakdanje izkušnje in v stiku z naravo razvijajo občutek odgovornosti, opazovanja in povezovanja s svetom okrog sebe. Obravnavani so konkretni pristopi, kot so eksperimentiranje, raziskovanje vesolja, opazovanje naravnih pojavov in oblikovanje učečih se skupnosti.

Mag. Natalija Györek v intervjuju opozarja na vlogo gozda kot učilnice, ki spodbuja igro, gibanje in zavedanje o okolju. Dr. Nina Ana Jäger izpostavlja pravno odgovornost vseh, ki sodelujejo pri zgodnji obravnavi otrok, in poudarja pomen varovanja otrokove koristi.

Številka bogati z vpogledi v prakso, strokovnimi razmisleki in svežo pomladno energijo, ki navdihuje ustvarjalno in odgovorno delo v vrtcih.

Scroll to Top