Revija Vzgojiteljica v tokratni številki odpira teme, ki povezujejo gibanje, sodelovanje in inkluzijo v vrtcih. Ravnateljica Tjaša Rapotec iz Vrtca Semedela v pogovoru poudarja pomen sodelovanja, odnosov in strokovne podpore za dobro vodenje.
V rubriki »Aktualno« Sara Babič razloži, kako lahko terapevtski pes postane del vzgojno-izobraževalnega procesa in podpira otrokov socialni in čustveni razvoj. Gregor Konstantinović piše o vplivu plezanja kot prepleta gibanja in reševanja problemov. V sklopu »Iz teorije v kakovostno prakso« Tilen Černe predstavi šest faz vedenjsko-gibalnega treninga za umirjenost in povezanost otrok.
Kurikularno področje: Gibanje prinaša prispevke o jogi, vlogi žoge pri učenju in razvoju ter o varovanju gozda skozi vsakodnevne dejavnosti otrok. V rubriki »Strokovna delavka se predstavi« vzgojiteljica Monika Weingerl deli svoj pristop k spodbujanju gibalnega razvoja, kjer otroci sami raziskujejo in rešujejo gibalne izzive.
V ospredju so tudi inkluzivne prakse – od vključevanja otrok z Downovim sindromom do spopadanja otrok s senzornimi izzivi v vrtcu.
Številka se zaključi s projektom Pešbus, ki spodbuja trajnostno mobilnost in hkrati krepi otrokovo gibalno aktivnost.
